Sunday 13 December 2020

retro - kuubati lukaku sendiri


Ku Ubati Lukaku Sendiri
Circ - 1993
🐈🐈🐈🐈

Umpama seekor kucing Yang merawat sakit Dan lukanya sendiri. tahun Ini 1993 Aku merawat Lukaku sendiri Setelah konflik Dan turbulence melanda Dalam hidupku angkara mereka Yang cemburu, irihati Dan dengki dengan Aku Dan keluargaku. Namun apakah Yang mereka dengkikan? Kesenangan ? Jauh benar Dari erti kesenangan atau kemewahan...

Namun itulah waktunya aku mula kenal erti kebahagiaan Dan kenal cita cita Dan Cinta...walaupun Hanya seketika namun waktu itulah saat saat yang paling Manis Pernah terjadi Dalam hidupku. Setelah itu turbulence pun melanda.

Jangan Tanya bagaimana my others part of heart Yang satu lagi merawat Luka hatinya kerana Aku sendiri tak tahu APA jadi pada dirinya walaupun Kami berdekatan.Yang Aku tahu dia Dan hidupnya mengikut peredaran masa.

Aku Sedar waktu itu siapa Aku dimatanya...Aku Tak mengharap namun Hatiku Masih Seperti Yang dia kenal Sewaktu Aku mengDeclare Kami sepasang Kekasih walau Hanya Dalam sekeping kad...Dan Aku tahu dia pun Masih tahu Aku masih sayang padanya...walaupun Aku menyepikan Diri Dan menjatuhkan diri. Aku Sedar Kini Cinta itu bukan Hanya Kata Kata kosong. Akan Aku buktikan perasaan Aku bukan Hanya sebutan dibibir

Dan Aku fikir Jauh Dalam Hati. Jika dia ditakdirkan Milikku dia pasti Milikku.Itulah Yang menjadi peganganku saat itu. Aku Akan berjuang habis habisan untuk memilikinya.

No comments:

Post a Comment

Labels

retro (27) windflowers (14) metamorfosis (9) lonely (7) planet (7) movie (6) figura (5) review (5) review movie (5) jannah (4) life (4) grape (3) lonely planet (3) rigor mortis (3) sour (3) day (2) delusional (2) in (2) kampung (2) kita (2) lagun biru (2) one (2) part (2) review lagu (2) till (2) your (2) 16 (1) 1990 (1) 1992 (1) 1997 (1) 2021 (1) 86 (1) Great (1) II (1) Malaysia (1) Penang (1) aje.retro (1) akina (1) alita (1) anime (1) antologi (1) apa (1) apis (1) aquaman (1) be (1) beradu (1) berbasikal (1) berkorban (1) bintang (1) blues (1) broken (1) bumblebee (1) captain (1) careless (1) carol danvers (1) cerana (1) clover (1) cyborg (1) dark (1) dark noir (1) deja (1) detailed (1) dont (1) emmett (1) fantasi (1) forget (1) futuristik (1) ganbatte (1) goes (1) hailee steinfiield (1) hood (1) i (1) jaga (1) jangan (1) jepun (1) jodoh (1) kau (1) ke (1) kidung (1) kispen (1) kudasai (1) kuubati (1) lagi (1) last.1996 (1) layan (1) leaf (1) lukaku (1) marvel (1) me (1) michelle (1) moment (1) mu (1) nakamori (1) narrative (1) neighbour (1) neo (1) new (1) on (1) orang (1) pendosa (1) period (1) plot (1) potong (1) que (1) reject (1) remember (1) removed (1) replace (1) review album (1) ride (1) rintis (1) rretro (1) saja (1) semua (1) sendiri (1) sephia (1) seribu (1) solo (1) story (1) strong (1) suara (1) superheroes (1) suratan (1) the (1) tiada (1) to (1) transformers (1) two (1) vers (1) vu (1) weathered (1) whisper (1)