Wednesday 30 December 2020

retro - weathered & broken


 Weathered and Broken
Tq 2020...
So Long...
Don't Dream It's Over...๐ŸŒž๐ŸŒž๐ŸŒž๐ŸŒž

"Kau dipaksa lupakan aku
Dengan rela kau menurut
Ku terpaksa lepaskan mu
Walau sayangku bertaut"

it's about time.
Aku Rasa cukuplah sudah Aku menulis tentang kisah Broken Aku Tu...sekarang Dah nak berlabuh 2020.betul..mungkin sebab Aku banyak masa free time Covid19 ni sebab Tu Aku banyak menulis pasal Broken ni...Aku post kat Tiktok pun pasal broken jugak. Pasal Tu sebab Aku terhanyut dengan Broken.

So Aku Rasa sekarang Aku dah hanyut ke muara dan Bertemu air laut. Sementara Menunggu masa senja ni. Baik aku muhasabah Diri aje Dari ingat pasal broken Yang sudah jauh meninggalkan Aku.

Aku dah tua dah Dari abang bro sekarang Dah jadi uncle bro... walau tak setua uncle Dalam gambar tu.uncle Tu dah veteran.Masa sebelum senja ni aku Harus Cari Cinta hakiki. Cinta kepada pencipta Aku. Itu Yang Aku patut fikir Dan buat. Bukan tulis story pasal broken lagi.

Tq pada kawan Yang memahami Diri Ini. Memang masa masa Aku layan broken Takde siapa Yang faham Dan mereka JUDGE Aku Tak boleh move on. Aku dah lama move on tapi Aku ni penulis...itulah Yang Aku tulis. Aku macam korang juga cuma Aku punya feel Tu deep dia lebih sebab Aku penulis.

Maafkan Aku Wahai EX...maafkan aku menulis kembali kisah lama Kita. Itu semua hadir tanpa Aku pinta kerna seringkali bila Aku Terdengar lagu lagu nostalgia kita...tempat kau Di Dalam Hati Aku siapa pun tak nampak . Tempat Kau Dalam Hati Aku Deep Deep Down...pasal Tu walau berpuluh tahun ingatan aku pada Kau Masih fresh . Aku tahu Kita ditakdirkan untuk tidak bersama walaupun Hanya sebagai kawan cuma. Kau Hanya singgah sekejap aje Dalam hidup Aku.

Ok...Aku promise Lepas ni dah takde dah story broken Yang korang jumpa kat fb Aku ni lagi. That's it. It's over.... Dulu dalam kepala atau Aku dah buat lagu, dah buat blog. Dan dah buat cerpen...manuskrip novel pun dah Ada. Nak buat YouTubers pasal broken ...tapi Aku sudah sedar. Ada perkara Elok Kita biarkan aje berlalu Dan tak payah nak ingat dah. Dah takde makna semua Tu jika Aku saja Yang mengingati.

No more story story broken.cukuplah APA Yang Aku dah tulis kat fb ni...Kita bukak lembaran baru. Biarlah Aku ISI masa masa tua Aku nanti dengan perkara perkara Yang berfaedah. Cari bekalan Di Sana nanti. Doakan Aku gaisss..๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜Œ

Macam biasa kalau Ada Dalam friendlist Aku Rasa FB Aku ni rubbish sila Unfriend Aku. For me Nothing personal just social media.

Adiรณs Amigos
Muchas Gracias

Happy New Year 2021 gaiss...

No comments:

Post a Comment

Labels

retro (27) windflowers (14) metamorfosis (9) lonely (7) planet (7) movie (6) figura (5) review (5) review movie (5) jannah (4) life (4) grape (3) lonely planet (3) rigor mortis (3) sour (3) day (2) delusional (2) in (2) kampung (2) kita (2) lagun biru (2) one (2) part (2) review lagu (2) till (2) your (2) 16 (1) 1990 (1) 1992 (1) 1997 (1) 2021 (1) 86 (1) Great (1) II (1) Malaysia (1) Penang (1) aje.retro (1) akina (1) alita (1) anime (1) antologi (1) apa (1) apis (1) aquaman (1) be (1) beradu (1) berbasikal (1) berkorban (1) bintang (1) blues (1) broken (1) bumblebee (1) captain (1) careless (1) carol danvers (1) cerana (1) clover (1) cyborg (1) dark (1) dark noir (1) deja (1) detailed (1) dont (1) emmett (1) fantasi (1) forget (1) futuristik (1) ganbatte (1) goes (1) hailee steinfiield (1) hood (1) i (1) jaga (1) jangan (1) jepun (1) jodoh (1) kau (1) ke (1) kidung (1) kispen (1) kudasai (1) kuubati (1) lagi (1) last.1996 (1) layan (1) leaf (1) lukaku (1) marvel (1) me (1) michelle (1) moment (1) mu (1) nakamori (1) narrative (1) neighbour (1) neo (1) new (1) on (1) orang (1) pendosa (1) period (1) plot (1) potong (1) que (1) reject (1) remember (1) removed (1) replace (1) review album (1) ride (1) rintis (1) rretro (1) saja (1) semua (1) sendiri (1) sephia (1) seribu (1) solo (1) story (1) strong (1) suara (1) superheroes (1) suratan (1) the (1) tiada (1) to (1) transformers (1) two (1) vers (1) vu (1) weathered (1) whisper (1)